Persoonlijke service in huis

Zorg, hoe zit dat?

De aanwezigheid van dag- en nachtzorg en het alarmeringssysteem zijn opgenomen in de servicekosten.
Indien u structureel (thuis)zorg nodig heeft dan kunnen wij een zorg-indicatie voor u aanvragen. Ons zorgteam kan dit voor u regelen, evenals een WMO-aanvraag, het regelen van huishoudelijke hulp, een hoog-laag bed of andere aanpassingen. Heeft u geen zorg-indicatie dan worden individuele zorgafspraken met u gemaakt.

De persoonlijke verzorging bieden wij met ons eigen zorgteam op basis van indicatie via de ziektekostenverzekering, AWBZ of WMO. Wij kunnen deze indicatie voor u aanvragen. Verhuizen naar een zorginstelling of verpleeghuis is in de meeste gevallen niet aan de orde. Nijlânstate heeft het beleid dat bewoners in Nijlânstate blijven wonen ongeacht de zorgvraag. U kunt dus ondanks beperkingen altijd in uw appartement blijven wonen.

Servicekosten, hoe zit dat?

Regelmatig bereikt ons de vraag welke kosten onderdeel zijn van de servicekosten. De servicekosten in Nijlânstate zijn een zogenaamde all-in prijs. Alleen de kosten voor elektriciteit (u heeft een eigen meter) en uw persoonlijke abonnementen, waaronder een abonnement bij telecom/internet bedrijf, zijn niet in de servicekosten opgenomen. 

Voor een goed overzicht van de servicekosten kunt u hier klikken.

te koop

"Je woont zelfstandig in alle vrijheid maar als ons iets overkomt, is er zorg en kunnen we hier samen blijven wonen."

- Familie Hiemstra